Jaká grafická karta na dva monitory

haaja konfera na haaja.org
Pondělí Duben 18 17:43:35 CEST 2005

Dobry den,

> [...]
> specifika, hledal bych na jejich strankach ci diskuzi klicove slovo
> "Xinerama".

> No dva DVI vystupy na karte neni problem - mate ale uz ty LCD?? Oni
> jsou totiz ty LCDcka s DVI vstupem *podstatne* drazsi, jen ten
> digitalni kabl k nim  stoji pulku toho co normalni monitor... Ty
> levnejsi co vidite v akcich a trhacich maji normalni analogovy kably...
> OT: <noflame>Dosel jsem k poznani, ze monitor je monitor... Lepsi
> koupit za cenu jednoho kvalitniho digitalniho LCD dva velky a kvalitni
> monitory a hlavne nemit starosti s barvama.</noflame>

Tady si trochu nerozumime, jeden monitor zatim crt bude pres dsub
pripojeny, a druhy lcd co planuji poridit bude pres dvi nejspise.

> To Vas mozna trochu zklamu. Existuji sice hlasy ze jde zkombinovat 3D
> akceleraci a dva monitory, ale nikdy nikdo me (pred cca 2-3 roky) ani
> lidem co se ptali po me tu v diskuzi neporadil jak toho skutecne a
> prakticky dosahnout. Oficialni stanovisko vyrobcu ovladacu tech karet
> co jsem mel ja je, ze to nelze. Take nazor vetsiny lidi, co maji vice
> zobrazovacich zarizeni a praxi s jejich konfiguraci.
> Reseni je udelat si dve konfigurace, ktere si muzete vybirat pri
> startu systemu - jednu pro dva monitory, jednu pro pouze 1 monitor a
> zaplou akceleraci.

Ano tak jsem to myslel, samozrejme ze tu 3D akceleraci staci na jednom
monitoru, taky jsem si predstavoval dva konfiguraky a prepinat je.

> Ne, tak jak si to predstavujete, to nemuze fungovat (nebo alespon v
> dobe nez jsem zacal cestovat a zbavil se stolniho pocitace - pred rokem).
>
> Zdravi,

Spíše mě jde hlavně jestli teda to přetahovaní funguje v praxi, nebo
spíše by mi vyhovovalo to když dám alt f1 pracuji v prnim workspace na
prvnim monitoru,
když alt f3 pracuji na druhém monitoru.

Jak vidím tak asi to půjde, teď jen jakou koupit tu grafickou kartu,
abych neudělal nějakou chybu.
Co myslíte?