optimalizace PostgreSQL a systemu

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Čtvrtek Duben 21 09:41:39 CEST 2005

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:
: Jan Kasprzak <mailto:kas na fi.muni.cz> wrote:
: > 	Jeste jsem zjistil ze query analyzer v Pg nekdy neumi
: > spravne vylezt ze subselectu - ze ten subselect vola pokazde jako
: > samostatnou "cernou skrinku" (takove to select .. where xxx
: > in (subselect)).
: > Pak pomuze to prepsat jako join.
:
: 	Ano, to jsem řešil s kolegou Žákem loni v létě (neb jsem si toho
: všiml taky, že za určitých velmi průhledných okolností to dělalo 2 a více
: krát tu samou práci) v databases na linux.cz a výsledkem bylo potvrzení
: špatného plánovače a (snad) náprava tohoto stavu přímo vývojáři (Tom Lane?)
: a to ještě v řadě 7.X (7.4. ?). Můžete prosím ověřit na aktuálním
: PostgreSQL, zda-li se to ještě sále v určitých případěch vyskytuje -
: zasloužilo by si to opravu...

	Ja uz bohuzel mam jiny datovy model a ted se mi nechce vymyslet
testovaci pripad.

-Y.

-- Yes. CVS is much denser.                                               --
-- CVS is also total crap. So your point is?             --Linus Torvalds --