Sprava vice instalaci programu

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Pátek Duben 29 16:33:12 CEST 2005

On Fri, Apr 29, 2005 at 01:19:18PM +0200, Jan Kasprzak wrote:
> Zdravim,
Cau.

> Zdedil jsem spravu jisteho softwaru, ktery je psany v Perlu a ktery se s
> ruznymi lokalnimi upravami provozuje asi na 10-15 pocitacich ruzne po Brne.
> Software je temer stejny na vsech instalacich, ale zase temer vsude jsou
> nejake lokalni upravy (at uz umisteni v jinych adresarich nebo treba zmeny
> kvuji jine verzi Perlu, nebo i funkcni upravy pro konkretni misto). A ted je
> otazka jak tohle udrzovat.
Mam podobny problem a snazim sa to riesit tak, ze "lokalne upravy" robim
parametrizovatelne. Napriklad konfiguracny subor alebo externy skript ktory
ked existuje tak sa zavola cez system, pripadne use/require.

Rozne verzie perlu sa daju zistovat napr. cez eval. Takto som to kedysi
spravil v jednom svojom skripte:

my $md5avail = 0;

eval "use MD5";
if ($@) {
        eval "use Digest::MD5";
        if ($@) {
                $md5avail = "0";
        } else {
                $md5avail = "Digest::";
        }
} else {
        $md5avail = "";
}

[cut]

$md5obj = new MD5 if ($md5avail eq "");
$md5obj = new Digest::MD5 if ($md5avail eq "Digest::");

[cut]

open (MD5F, $file);
$md5obj->reset;
seek (MD5F, 0, 0);
$md5obj->addfile(MD5F);
$digest = uc ($md5obj->hexdigest());
close (MD5F);

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
                   three saints: looser & lamer & hacker