Sprava vice instalaci programu

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pátek Duben 29 21:14:52 CEST 2005

Peter Surda wrote:
: On Fri, Apr 29, 2005 at 01:19:18PM +0200, Jan Kasprzak wrote:
: > Zdravim,
: Cau.
:
: > Zdedil jsem spravu jisteho softwaru, ktery je psany v Perlu a ktery se s
: > ruznymi lokalnimi upravami provozuje asi na 10-15 pocitacich ruzne po Brne.
: > Software je temer stejny na vsech instalacich, ale zase temer vsude jsou
: > nejake lokalni upravy (at uz umisteni v jinych adresarich nebo treba zmeny
: > kvuji jine verzi Perlu, nebo i funkcni upravy pro konkretni misto). A ted je
: > otazka jak tohle udrzovat.
: Mam podobny problem a snazim sa to riesit tak, ze "lokalne upravy" robim
: parametrizovatelne.

	Nojo, ale ja si prave nejsem uplne jisty, ze bych chtel mit
v jeden univerzalni parametrizovany program pro vsechny instalace ktere
mam. To by znamenalo budto ten preprocesor co navrhoval Martin, nebo
spoustu ifu nebo evalu, jako tomto priklade.

-Y.

-- Yes. CVS is much denser.                                               --
-- CVS is also total crap. So your point is?             --Linus Torvalds --