Sprava vice instalaci programu

Michal Čihař michal na cihar.com
Pátek Duben 29 21:32:24 CEST 2005

Zdravím

připadá mi, že pomocí nějakého distribuovaného SCM by se to dalo řešit
celkem rozumně. Bude jedna branch "centrální", a po jedné pro každou
(odlišnou) instalaci. Změny v centrální pak půjdou snadno zmergovat do
těch instalačních (problémem není ani opačný směr). Bude asi potřeba
nějaký přístup z instalací na centrální repositář, stačí read-only,
pokud to není něco tajného, tak klidně http.

Já bych to nejspíš řešil pomocí GNU Arch, které znám, ale tohle by asi
zvládl libovolný distribuovaný SCM. Pokud budeš chtít selektivní výběr
patchů pro přidání do centrální verze, tak by asi byl lepší darcs.

--
    Michal Čihař | http://www.cihar.com