Nulovani pocitadla prenesenych dat -- ifconfig

Jaroslav Prodelal ogee na oldany.cz
Sobota Duben 30 09:13:59 CEST 2005

Dobry den,

    nedavno tady nekdo resil pocitani prenesenych dat, ja na to ted
pouzivam utilitku vnstat a zda se mi dost dobra.

    Rad bych se ale zeptal, jak je to presne s tim nulovani pocitadel u
ifconfig. Tedy po jakem mnozstvi dat se pocitadla mohou vynulovat. Je
mozne ale tedy z nejakeho souboru vytahnout informace o poctu
prenesenych dat od startu pocitace? Tedy muzu to vzit z /proc/net/dev?
Nebere to odtamtud i ifconfig?

    Taky jsem slysel o nejakem bugu v kernelu, ktery pry zpusobuje
nejake nulovani citacu.

    Provider se mi totiz snazi namluvit, ze jsem prenesl za mesic radove
o 10-tky GB vic, nez mi ukazuje ifconfig, resp. /proc/net/dev.

    Diky za radu!

--ogee