debian itch & nvidia & apt

Miroslav Maiksnar ml na mixi.cz
Čtvrtek Srpen 11 10:28:24 CEST 2005

Hmmm. To je tak kdyz si nekdo neprecte pred odeslanim co napsal :o(
Takze jeste doplnim co mi v predchozim prispevku vypadlo

Dne čt 11. srpna 2005 10:20 Miroslav Maiksnar napsal(a):

> na debianu to je spatny napad. porusite tim zavislosti a i kdyz vam to
> treba bude chodit, tak po nejakem upgradu drive nebo pozdeji to

... chodit prestane

> tam najdete pouze to co je v oficialnich debianich repozitarich. Takze
> release oldstable (woody), stable (sarge), testing (etch) nebo unstable
> (sid) (jeste tam je experimental) a sekce main, contrib a nonfree (pro
> woodyho mozna jeste non-us).
>
> Tyto informace jsou vypsany

... ve vysledcich hledani, na zacatku radku pred popisem najdete release a v
hranatych zavorkach za popisem je cervene sekce, pokud se nejedna o main.

Mixi