debian itch & nvidia & apt

Kilian Igor Igor.Kilian na infogas.sk
Čtvrtek Srpen 11 13:25:53 CEST 2005

Dakujem za vycerpavajucu odpoved. Zajtra to vyskusam.

Zujalo ma jedno a to miesanie roznych vetiev debianu.

Doteraz som si myslel (podla dokumentacie), ze debian ked
je stable, tak mozem pouzit balicky z backportu a ak prejdem
na inu ako stabilnu vetvu, tak aj tak mi pre zavislosti updatne
takmer vsetko na danu vetvu. Prave preto som radsej isiel
do testingu, lebo sa obavam, ze stable bude dost rychlo
zastaraly (aj ked na backporte bude asi takmer vsetko) a
chcem updatovat iba cez apt-get.
Exprimentovat zatial s kombinovanim vetiev nechcem, ale rad
by som bol, keby ste ma opravili v mojom nazore. Asi sa mylim.

Este raz vsetkym dakujem.

Igor