uzivatele a prava

Martin Kraus martin.kraus na infonet.cz
Pondělí Srpen 29 15:03:51 CEST 2005

> uzivatele         A         B                      C                       D                                      E
> adresare
> adr1             cte      cte                     cte a zapisuje    cte a zapisuje, nemaze    cte, zapisuje
> adr2             cte      cte a zapisuje    cte a zapisuje    cte                                    cte, zapisuje
> adr3             cte      cte a zapisuje    cte                     cte a zapisuje                   cte, zapisuje

> [...]

no jediny problem co ja vidim, je moznost zapisovat a nemoznost mazat. jinak by to nemel
byt problem. jednoduche zgroupovani useru, v nejhorsim acl.
je ovsem pravda, ze zapisovat/nemazat jsem potkal jen jednou na vysoky a to
pri odevzdavani jakehosi projektu a jedinym duvodem, ktery me napada je, aby
si to lidi ocekovali, nez to tam uploadnou. fakt me nenapada jiny duvod proc
to takhle tvorit.
mk