uzivatele a prava

Martin Pokorny pokokonf na purus.cz
Úterý Srpen 30 09:29:33 CEST 2005

Martin Kraus napsal(a):

>no jediny problem co ja vidim, je moznost zapisovat a nemoznost mazat. jinak by to nemel
>byt problem. jednoduche zgroupovani useru, v nejhorsim acl.
>je ovsem pravda, ze zapisovat/nemazat jsem potkal jen jednou na vysoky a to
>pri odevzdavani jakehosi projektu a jedinym duvodem, ktery me napada je, aby
>si to lidi ocekovali, nez to tam uploadnou. fakt me nenapada jiny duvod proc
>to takhle tvorit.

Zapisovat a nemazat (a pridal bych nezakladat nove soubory) je na
Novell-fileserveru naprosto bezne nastaveni v adresarich, kde se
vyskytuji napr. data programu, ktere nejsou client-server (a ze jich je
stale dost). Zgrupovani moz nepomuze, pokud nemuzu nastavit na jeden
adresar vice skupin a kazde jina prava - a o tom je cela diskuse. O acl
nemluvim, debata se rozhorela ohledne standardnich moznosti, ne o
moznostech dolepovat za soucasneho (doporuceneho) studia zdrojaku.
M.