samba - linuxclient není vidět

Martin Šanda martin.sanda na balustrada.cz
Středa Prosinec 7 15:59:39 CET 2005

-> ... na to aby tato stanice byla videt v siti protokolem SMB
-> je potreba aby bezel daemon nmbd  .... (soucast smb serveru)
-> (no a pokud na te linuxove stanici chcete neco nabizet
-> tak je to daemon smbd .....
                                    ^^^^^
Jo tohle bylo ono. Nebyl nainstalován patřičný balíček a logicky ani neběžel
správný démon.
Takže odvolávám co jsem odvolal a slibuji co jsem slíbil ;o)

--
S přáním mnoha dobrých věcí
Martin Šanda

Student DU na FF UK: http://udu.ff.cuni.cz
Redaktor časopisu Bratrská rodina: http://www.cb.cz/rodina/
HomePage: http://www.balustrada.cz/osobni/
Nezavirováno -> mým operačním systémem je Linux
Život prožitý bez knih je zpravidla prázdným a malým, tupým a hloupým, bez
poesie a beze snů, což ostatně mnohokrát platí i o životě stráveném mezi
regály knihoven.