spusteni odpovidajici aplikace

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Úterý Prosinec 27 16:46:53 CET 2005

Marian Cavojsky wrote:

> Nechapem, aky problem by ste mali mat s pravami? Kedze je prihlaseny
> pouzivatel, ktory tam klikne, tak kde je problem, ze sa nedostanete do
> jeho domovskeho adresara aby ste precitali konfiguracny subor. Hladate
> problemy, tam kde sa vobec nenachadzaju.

Ja neznam tak detailne zvyklosti v desktop linuxu. Co kdyz v home adresari
sice soubor bude, ale nebude v nem informace o default browseru a bude se
pouzivat informace ze souboru /etc/mailcap, ale ja se k nemu z meho programu
pro nedostatecna prava nedostanu, kdezto uzivatel z KDE se tam bude dostavat
napriklad pres ten run-mailcap, ktery se bude spoustet s jinymi pravy?

> Vyskusali ste si ten "run-mailcap"?

Nevyzkousel. Uz jsem psal, ze nevlastnim desktopovy linux, pouze serverovy v
text mode. Navic run-mailcap je v Debianu urcite, ale v jinych distribucich
asi neni.
Ja chci proste uzivateli v linuxu poskytnout stejny komfort, jako uzivateli
widli. Nekde v programu bude URL a chci, kdyz na nej uzivatel klikne, aby se
mu spustil jeho default browser s touto URL. No a chci, aby to fungovalo
nejen ve vsech druzich Windows, ale i ve vsech (grafickych) disribucich
Linuxu. Chci tak moc?

> Myslim, ze sa tak rozpisovat nemusite. Staci tam dat to URL a kazdy
> pochopi.
Znam uz nekolik uzivatelu desktop linuxu, kteri jsou stejni BFU, jako
uzivatele Windows. Linux pouzivaji pouze proto, ze to proste je firemni
standard (sef o tom rozhodl). Oni nekteri z nich ani nevi, ze vlastne maji
Linux. Proste maji pocitac, klavesnici a mys. Kdyz chteji "jit na Seznam",
tak musi kliknout na ikonku s Liskou a potom do te horni radky natukat
www.seznam.cz a zmacknout Enter. Prave pro takove uzivatele to chci
automatizovat, jak je zvykem ve Windows. A priznejme si, takovych Linux-BFU
bude cim dal vic :-)

--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz