Linux pro server

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Úterý Únor 1 09:17:44 CET 2005

	A co byste řekl na argument číhajícího trojského koně nebo odjištěné
bomby?

	Mnoho takto nepotřebných balíků nelze odstranit čistě z důvodů
provázaných závislostí... - to už Vám i kolega demonstroval na SuSE - tedy
to není RedHat specific.

> * ma v systemu program slinkovany proti knihovne X, ovsem prislusnou
>   funkcionalitu nevyuziva a prislusne pasaze kodu, ktere funkce dane
>   knihovny volaji, nikdy neprijdou ke slovu, maximalne to
> sezere nejaky
>   ten kB navic (coz v pripade dynamicky loadovanych knihoven
> je vetsinou
>   uplne jedno, neb je ta knihovna v pameti jen jednou)

	a představuje zcela zbytečnou režii při KAŽDÉM spuštění...