Linux pro server

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Úterý Únor 1 15:18:37 CET 2005

On Tue, Feb 01, 2005 at 03:05:00PM +0100, Dalibor Straka wrote:
> Uvedeny graf nemeri arp pakety, kterych tam je pozehnane. Kdyby nekdo
> vedel o nejakem trivialnim triku pro jejich zmereni sem s nim :).
No, mam na to nejake skripty ale momentalne radsej ich nezverejnim :-))))).
Casom z toho bude spravny paket a potom to bude na download. Ale princip je
jednoduchy, parsovat vystup tcpdump alebo priamo cez libpcap.

Na jednej sieti co pozorujem je kludne aj vyse 250 arp requestov za sekundu,
viac ta moja chudinka pentium1 s realtekom zmerat nedokaze...

> -- Dalibor Straka
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
                   three saints: looser & lamer & hacker