Linux pro server

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Úterý Únor 1 15:28:40 CET 2005

On Tue, Feb 01, 2005 at 03:18:37PM +0100, Peter Surda wrote:
> No, mam na to nejake skripty ale momentalne radsej ich nezverejnim :-))))).
> Casom z toho bude spravny paket a potom to bude na download. Ale princip je
> jednoduchy, parsovat vystup tcpdump alebo priamo cez libpcap.
>
> Na jednej sieti co pozorujem je kludne aj vyse 250 arp requestov za sekundu,
> viac ta moja chudinka pentium1 s realtekom zmerat nedokaze...

Tcpdump hlasi prumerne 20 arp who-has za sekundu v uvedene siti. Pri
velikosti 68 byte arp paketu to dava _velmi_ _hruby_ odhad 1360=1.4kbit
dalsiho toku za sekundu.

Zajimalo by me spis nejaky trikovy reseni - treba vytahnout tuto
informaci ze sitovky (jestli to nejaka umi ve firmware).

-- Dalibor Straka