Linux pro server

arpanet arpanet na post.cz
Úterý Únor 1 15:34:25 CET 2005

> 200 broadcastujicich stanic libovolneho puvodu nezere tolik, jak se lide
> domnivaji. Mohu poskytnout graf z fakulty elektro, kde jsou 3 ucebny po
> 80 pocitacich. Dnes vsak bezi jen dve. Maximalne vylitne zatez ip
> broadcastem na danem segmentu na 3kbit. Vse windows a 100Mbit sit.
> dast1.feld.cvut.cz/broadcast.html

jednoduchymm trikem je treba pomer multicast / unicast z jakehokoliv switche s trosku managementem ...

.... neni problem s ip

asi 200 win stanic .... XP/2000/9x ....
odhadem          asi   100/50  /50 .....
politika nenii .. pracuje se na tom ale neni

servery netware 5/6/200K/2003 ....
2 ostre active directory domeny .... nejake cvicne ...
worgroupy nepociitaam ... ale co jsem pustli smbsniffer tak asi tak 15-20 za ziva ....

nejakyy prastaryy stanice ... co jeste majii ipx ... sem tam nejakej snazivec co ma pusteny netbeui
proste takova nespravovana hruuuuza
dokonce tady fungujou jeste nejakyy prastaryy jetdirecty na ipx 802.3  ....

na sniffru mi to hazii tak okolo 30-150 pkt per second ....
ten draat to unese ... stejne to jsou malilinkatyy broadcasty < nez minimalni etherframe ...

ale tomu radiu z toho je spatne kdyz to rve do vzduchu .... ne ze by to bylo moc dat ... ale je to [hodne] paketuu

3 ucebny po 80 compech ... asi v pohode ... zadna vogrupa ... jedna domena ... jeden server ....
cisto a ucesano -))) ....

toz tak