Linux pro server

Karel Zak kzak na redhat.com
Středa Únor 2 11:54:55 CET 2005

On Wed, 2005-02-02 at 11:00 +0100, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

> 	Jo zkus udělat úpravy/kompiluj programy z jiného zdroje než od
> distributora, možná se budeš divit...:-)

Co jako myslis, ze je moje prace? :-) Vzit non-distro vec a udelat s ni
distribucni. A pripadne rozdily se snazit dotlacit do upstremu (pokud
nejaky zivy je coz i u pomerne extremne dulezitych komponent nemusi
byt.)

> 	Díky za tip... pokud je to co jsem právě našel hlavně v
> src/backend/postmaster/postmaster.c, zejména fce pmdaemonize(...) a věci v
> source za ní, tak to vypadá o hodně učesaněji a zajímavěji... tak by mne
> docela zajímalo, proc ten Apache to měl tak divoce (a v tom zmíněném APR je

 Ja s apache nejaky cas travil u psani nejakych modulu a nemyslim, ze je
to nejaky vrchol toho co lze. Ale urcite je to nadstandard :-). APR je
ucite lepsi nez apache 1.x.x.

> 	Čím více věcí si dodělávám sám a pokud základ beru RHEL 2.1 nebo
> 3.0, tak na to narážím čím dál častěji. A opravdu upřímně, i dříve v dobách
> používání RH4.x a 5.X a neexistence jeho technologické podpory jsem přebíral
> src.rpm z vyšších verzí a ručně kompiloval, upravoval, backportoval apod....
> - dříve se takový problém vyskytl tak 4x do roka, dnes ten problém musím
> ručně řešit každý maximálně druhý měsíc. Že bych to žačal najednou dělat
> špatně?

To muze byt tim, ze rada veci je _historicky_ spatne prenosna (proto za
to nekteri plati a jini to pro ne delaji). I jako maintaner mam problem
nektere veci pro AS2.1 prekompilovat v FC3. Ale tezko se na nekoho
zlibit, ze je zde nejaky vyvoj v gcc, knihovnach apod...

> 	Jinými slovy říkáš, že firma nakupující si EE si má zaplatit ten
> vývoj na začátku v krabici (za na dnešní poměry stále velké peníze - vem si
> cenu RHEL3.0 AS, SLES AS apod.) a ještě po celou dobu, co to chce rozumně
> používat... - zajímavý názor, určitě budou zákaznící happy až jim to někdo
> takto po lopatě sdělí....:-)

Myslel jsem tim, ze pokud najdes chybu tak ji mas nahlasit a dozadovat
se jeji opraveni. Jinak zustane chyba pro distributora neznama i kdyz na
ni budes v -linux listu nadavat denne. To opraveni pochopitelne bude z
penez co platis za support. Na co jineho myslis, ze ty penize jsou?

	karel

--
Karel Zak <kzak na redhat.com>