Linux pro server

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Středa Únor 2 12:05:40 CET 2005

	Za vývoj se nezlobím (viz můj dotaz nad konstrukcí u SCSI v souboru
sd.c řádek okolo 450 asi 14 dnů nazpět a inicializace vs. deklarace v C), je
můj problém, že mám staré vývojové nástroje... co mne však dokáže řádně
dostat ze židle, když src.rpm nelze ani rozbalit a aplikovat patche (rpm -bp
<spec>, neřknu-li rpm -bs <spec>). Co třeba poslední kernel 2.4.18 z RHEL
2.1.AS z ledna 2005? Zkoušel jsem i starší - prosincová - problém je
stejný... na stejné mašině latest kernel 2.4.21 z RHEL 3.0 ES/AS tuto
operaci zvládne bez varování (tím si myslím, že mám za dokázané, že ve
starých komponentách/systému to nebude, ač je základ RH 7.3 (RHEL 2.1.AS
vychází z RH 7.2, to jen pro úplnost))

> Myslel jsem tim, ze pokud najdes chybu tak ji mas nahlasit a dozadovat
> se jeji opraveni. Jinak zustane chyba pro distributora

	Pokud jsem platící zákazník... V tomto případě nejsem a pokud bych
byl, tak bych od takového produktu dávno utekl, prtože se vážně domnívám, že
za řádově srovnatelné peníze jinde dostanu kvalitu na trochu vyšší úrovni -
je to možná moje iluze, ale opravdu si to myslím.

> ni budes v -linux listu nadavat denne. To opraveni pochopitelne bude z
> penez co platis za support. Na co jineho myslis, ze ty penize jsou?

	Samozřejmě... je ale otázkou, zda-li mám chuť kupovat polotovar...