Skutecne hardwarovy RAID

David Kostal kron na fi.muni.cz
Středa Únor 2 12:03:47 CET 2005

> a) proč by při běžném provozu a za rozumného uspořádání odešly 2 disky
> současně?... - nebo že by někdo nehlídal, že pole už dávno běží v
> degradovaném režimu? (jsem schopen připustit, že mi odejdou v mašině na sólo
> kanálech dva disky současně, zajímalo by mne však, kolik lidí někdy něco
> takového zažilo v praxi = jak je to pravděpodobné)

Za posledni 3 roky jsem to zazil 3x a to u SCSI disku v HW raidu-5.
Ve 2 pripadech druhy disk odesel driv nez se raid stacil obnovit na
hot-spare, ve tretim pripade ten dalsi disk umrel az pri pokusu
o rebuild po vymene vadneho disku (zadny hot-spare nebyl k dispozici).

david kostal (kron na fi.muni.cz)
----+

Q: What's the difference between ignorance and apathy?
A: I don't know and I don't care.