Distribuce pro i386/4MB RAM

Jaroslav Aster orm na humlak.cz
Středa Únor 2 16:17:33 CET 2005

Ahoj,

Petr Ullmann píše v St 02. 02. 2005 v 15:01 +0000:

> řeším podobný problém. Podařilo se mi sehnat notebook 486/25, 4 MB RAM a
> 120 MB HDD. Bohužel nemám síťovku, takže jsem linux vesele instaloval z
> disket. Zatím na něm běží slackware 3.4 a v pohodě až na to, že mi nejde
> čeština (české znaky). Síťovku do něj chci pořídit do PCMCIA, ale na net
> bych si s tím netroufl. Uvažuju, že bych tam zkusil nějakého Debian 2.x.
> Máte s tím někdo zkušenost?

instaloval jsem debian gnu/linux 2.2 (potato) na pocitac 486SX/33MHz s 8
MB RAM. Debian na tomto hw jede, ale pocitej stim, ze napr. listovani v
balicich a obecne prace s dpkg je dost pomala => instalace bude na
dlouho. Doporucuji proto, pokud to u tveho notebooku pujde, vyndat disk
a instalaci provest na nejakem vykonejsim stroji. Samotne pouzivani
debianu bylo jiz celkem svizne - links, ssh atp. Jeste pred instalaci
debianu jsem pouzival tiny linux -  http://tiny.seul.org/.

--
Jaroslav 'orm' Aster