Traffic shapping na wi-fi

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Sobota Únor 5 16:24:32 CET 2005

On Sat, Feb 05, 2005 at 04:10:31PM +0100, Michal Rybárik wrote:
> zdravim,

Half Duplex vas nezajima pro 0.1 vyuziti sirky pasma. Problem muze byt,
pokud byste chtel na 1Mbit spoji pouzivat full duplex 1Mbit internet.
Ale to neni vas pripad.

> shaping wifi ma niekolko zaludnosti, najvacsou je to ze rychlost linky
> kolise od prenosovych podmienok a shapovacie algoritmy o tychto
> vykyvoch nevedia. ked vsak o tom vie admin, moze navrhnut shaping tak
> aby to nevadilo.

Je rozdil mezi rozdelenim maximalni prenosove kapacity wifi spoje a
1Mbitu. Pod ten wifi neklesne ani pri automatickem prepinani rychlosti
(11Mbit 5Mbit 2Mbit 1Mbit).

-- Dalibor Straka