Traffic shapping na wi-fi

Tony clouseau na seznam.cz
Středa Únor 16 09:50:35 CET 2005

Na radiove casti neni zadna wifina full duplex. Bylo by to drahe - duplexer
a zabiralo by to dva kanaly soucasne , a to kanaly ktere jsou od sebe co
nejvice vzdalene. To z principu v pasmu 2,4Ghz je mozne snad pri pouziti
prvniho a posledniho kanalu. tam by se to duplexerem dalo oddelit. Navic by
AP musel mit obraceny duplexer nez klienti. Nebylo by to univerzalni..
to jen jako rozbor problematiky, vseobecne to proste nejde....

Na prenos hlasu to neni idealni, ale ne nefunkcni. Nakonec GSM telefony taky
nejsou duplexni a funguji. Posledni full duplexni prenos hlasu byl na NMT
technologii eurotelu...

Tony OK1HMA