zjisteni podpory ovladacu zakompilovanych primo do jadra

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Úterý Únor 22 15:53:17 CET 2005

On Tue, Feb 22, 2005 at 07:38:10AM +0100, Cejvik wrote:

> Zdravim konferenci,
> mam problem. Linux se ucim tak nejak za behu a potreboval bych zjistit jake
> ovladace sitovych karet podporuje jadro ktere je zkompilovane na mem stroji.
> Jedna se o vlastni kompilaci byvaleho spravce, ktery mi predal heslo ROOTa
> se slovy "..a starej se o to ty." Zdrojove kody jadra (narazim na .config)
> tam samozrejmne nikde nema. Potrebuji to z duvodu ze je v nem zakompilovana
> podpora connbytes kterou se mi nedari znovu zkompilovat a pokud prihodim k
> tomu jadru modul 3c509.ko,tak napise invalid module format, coz si
> [...]

Kdysi jsem sem psal o souboru /usr/src/linux/include/linux/pci_ids.h
a v nem si najdete cislo z pci -n, napr:
00:07.1 Class 0101: 8086:7111 (rev 01)
8086 je intel a v pci_ids.h se najde i 7111 ;-)
#define PCI_DEVICE_ID_INTEL_82371AB 0x7111

Pak nasleduje grep PCI_DEVICE_ID_INTEL_82371AB na celej strom
/usr/src/linux ;-).

-- Dalibor Straka