OT - PGP signatury

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Čtvrtek Únor 24 03:53:07 CET 2005

> Zadarmo ?? Panebože kde jste na tom byl ? Mě ho zadarmo nechtěly dát
> pouze s Windows a za to si nechaly řádně zaplatit a ještě se cukaly že
> jsem chtěl
> w95 osr2 musel jsem to koupit přes kamaráda který k tomu připsal HW.
Kdyz si koupite modem nebo treba i nejaky IT casopis, bude tam CD, na kterem
mate MSIE 6.x. U toho modemu to muze teoreticky byt soucast HW, ale M$
rozhodne nedovoluje dodavat sve licencovane produkty s casopisy :-) Takze
MSIE a OE jsou opravdu zdarma.

> Použijte gimp na obrázky a vim na texty a naučíte se vše a možná za čas
> si řeknete že je to ovládání lepší jak ve Windows - jde jenom o zvyk.
Ha! :-) Gimp jsem si stahnul, nainstaloval, vyzkousel a odinstaloval ;-) Ja
proste nesnasim, kdyz delam v okne, aby jednotlive nastroje byly v dalsich
samostatnych oknech. Kdo ma porad Alt-Tab prepinat? Me napriklad vyhovuje
Corel nebo Adobe, protoze maji nastroje nohore pod menu, vlevo i vpravo,
pripadne kam si je dam. Kdyz jsem spustil Gim a zvetsil si okno na celou
obrazovku, tak jsem nemel zadny nastroj. Zato dole na liste bylo otevreno
dalsich asi 7 oken - co okno to sada nastroju. Hruza a bes! Nehlede na to,
ze SW co jsem dostal pred 7 lety zadarmo ke skeneru toho umi vic a rychleji.
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz