technicky dotaz na GPL kicenci - ako to teda je

Petr Lascak hwsoft na post.cz
Sobota Únor 26 12:14:14 CET 2005

Petr Vileta pise:
> Jasne, jenze jde i o zaruku. Napriklad z nejakeho duvodu bude nutne
> minimalni cas mezi snimanim hodnot rekneme 20 mikrosekund. Kdyz zverejnim
> driver, tak si ho zakaznik upravi, snizi tuto hodnotu na 10 mikrosec a bude
> reklamovat udajnou malou presnost mereni. Nebo se mu povede nejaky obvod
> prehrat a znicit. Ano mam to navrzene na 20mikSec a tomu odpovida pasivni
> chladic za 20 Kc. Kdyz to navrhnu na 10mikSec, bude chladic stat 30Kc,
> pripadne bude muset byt aktivni chladic za 90Kc a zrejme i naddimenzovane
> [...]

  No ale zase to bude ciste, a nevadi mi to. Pan Puobis z Elnecu taky
  nema driver pro Linux, protoze by mu to prineslo pry moc problemu.
  Tak od nej jiz nic nekupuju, a on proda cca o polovinu mene nez by
  mohl. Asi mu nevadi, a je to jeho vec. pokud se najde konkurent,
  ktery bude pod Linuxem behat, presedlam.

  Nevim co resis, IMHO si na tom zalozil zivnost a ted vydis, ze jen
  vyuzivat cizi praci neni dovoleno.

--
	Petr Lascak
        ITF FreeNet Liberec