technicky dotaz na GPL kicenci - ako to teda je

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Pondělí Únor 28 09:31:02 CET 2005

Stanislav Meduna <mailto:stano na meduna.org> wrote:
> problem rozchodit ho s jadrom verzie 2.8.23 :) U open-source fakt
> nejde len o cenu...

	To souhlas, ale ruku na srdce, kdo si u takovych soucastek poridi
sluzby, support apod... - nechci byt spatny prorok, ale zajimalo by mne jak
s timto pristupem budou ruzne HW hracky v Linuxu podporovany třeba za 5
let... tech par profiku, co si to poridi (= zaplati) sakuprask celé bude tak
mizivé minimum, že je podnikatelská sebevražda se vůbec do vývoje natož
výroby něčeho takového (za těchto podmínek) vůbec pouštět... a já být
vyrobce, tak tu platformu (Linux) radši obejdu velikým obloukem, nechci-li
přijít o své know-how (které mi nikdo neochrání - autorský zákon je pěkná
věc, jeho vymahatelnost taky... a bohužel z biologie si pamatuju, že Homo
Sapiens nemůže bez jídla vydržet tak dlouho jak dlouho bude trvat soudní
pře)...