technicky dotaz na GPL kicenci - ako to teda je

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Pondělí Únor 28 11:10:35 CET 2005

Zdravim!

> 	A když už jsme u toho... - kdy už konečně požádáte IBM aby otevřela
> Lotus Domino? Tento SW taky vznikl zcela prokazatelně jinak, ale pro svůj
> port na Linux potřebuje "Linux" a tedy software od GNU GPL odvozený... to
> jako IBM díky masivní podpoře v jiných segmentech je tolerována tato
> protiprávní jednání, které naznačujete?
>
> 	Mám pocit, že tady něco silně nehraje a jedna strana musí žít zcela
> v omylu...

Ano, musi ... a bohuzel to jste Vy :-)

Michate user-spacove aplikace (kde opravdu nemuze byt o odvozenem dilu
ani rec, pokud jste ovsem nepouzil nejakou GPL-ed knihovnu) a kernelove
moduly (kde je dost duvodu pro to, ze odvozenym dilem jsou).

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
There really exists a Microsoft product that doesn't suck -- unfortunately, it's a vacuum cleaner.