technicky dotaz na GPL kicenci - ako to teda je

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Pondělí Únor 28 12:47:43 CET 2005

On Mon, 28 Feb 2005, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

> 	Přesně toto jsem tvrdil minulý týden a mnoha, mnoha argumenty jsem
> byl přesvědčován, že se mýlím, že není možno právně čistě vytvořit ten
> wrapper aby nemusel být GNU GPL a pokud je GNU GPL on, tak tato licence
> musí být dodržena i u mého driveru...

Wrapper urcite musi byt pod GNU GPL, neb je zcela jiste odvozeny od
kernelu, ktery je pod GNU GPL. Vas closed-source driver je zcela jiste
odvozeny od toho wrapperu, takze na zaklade GNU GPL licence jej pouzit
nemuze, cili si budete pro nej udelit vyjimku, napr. dualni licenci :)

-- Honza Houstek