[Vyřešeno] Re: Slackware10,XOrg, fluxbox a ceske znaky v atermu/etermu

haaja konfera na haaja.org
Neděle Leden 9 17:29:10 CET 2005

Tak Eterm i aterm už jde, když tam mam nadefinováno při spuštění toto:
 LC_ALL=czech Eterm --font -*-fixed-medium-*-*-*-14-*-*-*-*-*-iso8859-2
takto v celku když to pustím tak to jde. To mi prozatím stačí, to už by
mělo stačit zadat do
.Xresources, ne?