samsung 80/32 GB x DMA :(

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pátek Leden 14 10:04:26 CET 2005

Ctirad Fertr napsal(a):

> 80 žilový kabel je potřeba až pro ATA66 a výš. Tenhle čipset má maximálně
> ATA33, takže není potřeba (i když se jeho použitím nic nezkazí).

No ono to až tak neplatí, měl jsem CD-ROM kterou jsem dal do starého PC s
40pinovým kabelem a neběhala.

Starý řadič na 486ce HD připojen jako master na ide0 přes 80p kabel a CD na ide1
jako master 40p kabel a neběhalo to jak jsem dal CD-rom k HD tak běhala,
nejdříve jsem vyměňoval kabely 40p za 40p a pořád nic až už jsem žádnej 40p
neměl tak jsem tam dal 80p a najednou to šlapalo.

Takže pokud je něco z toho trochu novější (řadič nebo zařízení) tak i když to
pro rychlost nepotřebuje tak vyskoušet novější 80p kabely.

PS. Přitom to běhá pouze na ATA33 a ten řadič o rychlejší sběrnici v životě
neslyšel neboť je to starý EIDE do VLBUS (ISA+VLBUS) slotu.

|    ICQ    179223500                    |