prechod firmy na linux -> zdielany kalendar

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Pátek Leden 21 14:25:04 CET 2005

On Fri, Jan 21, 2005 at 01:16:51PM +0100, Dusan Zatkovsky wrote:
> DD.
cau

> Dostal som za ulohu premigrovat jednu mensiu firmu z blbousXP na linux.
Najdolezitejsia otazka: ake funkcie je treba premigrovat? :-)

> Z toho prameni niekolko otazok, z ktorych si na vacsinu dokazem odpovedat sam,
> pripadne s panom googlem, ale dovolil by som sa opytat velactenej komunity,
> aky zdielany kalendar pre linux by mi odporicula.
Ja by som odporucal pouzit hotovy groupware, napriklad phpgroupware alebo
opengroupware. Prakticke skusenosti nemam, ale vyvoj ogw trocha sledujem a
vyzera to dost nadejne.

> Sincerely,
> Dusan Zatkovsky
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
  Hello, this is Bill Gates and I pronounce Monopoly, er, Windows as Windows.