Linux pro server

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Pátek Leden 28 18:34:52 CET 2005

On Fri, Jan 28, 2005 at 04:12:28PM +0100, Kovar Jan wrote:
> U Trustixu je vyhoda spis v tom, ze tam neni nabaleno velke mnozstvi sw,
> ktery je vetsinou zbytecny, ale bohuzel kvuli zavislostem jej musite
> nainstalovat.
Ano, a okrem toho mi celkovo pripada menej nenazrany na pamat (na podobnom
hardware je Trustix sviznejsi, ale nemam konkretne merania).

> ... na domaci firewall, mail server nebo file server to bylo tak akorat a
> velice jednoduche na spravovani.
Tiez mam podobnu skusenost, pripada mi viac "admin-friendly" ako RedHat.

> Nicmene vsechny tyto vyhody se muzou v pripade, ze chcete udelat neco
> slozitejsiho, promenit v jednu velkou nevyhodu. Takze opravdu zalezi, na co
> to chcete.
To je mozne teoreticky pri kazdej distribucii, najlepsie je si vopred overit
ake zlozite je rozchodit potrebne funkcie.

Ja pouzivam Trustix na roznych miestach ako mail/webserver a aplikacny server
(Tomcat + custom aplikacia).

Jedine, co mi vadi je nedotiahnuta podpora UTF-8, obcas to treba manualne
stelovat (napriklad v apachovi), ale som este na 2.1 takze mozno v 2.2. je to
uz lepsie.

> TNX
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
             How does cat play with mouse? cat /dev/mouse