Linux pro server

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Neděle Leden 30 14:09:26 CET 2005

On Fri, Jan 28, 2005 at 06:34:52PM +0100, Peter Surda wrote:
> Ano, a okrem toho mi celkovo pripada menej nenazrany na pamat (na podobnom
> hardware je Trustix sviznejsi, ale nemam konkretne merania).

Kdyz neco pouziva stejne veci, jako vzor, bude to stejne jako vzor. To
plati i o moznosti nainstalovat si subset baliku a moznosti spustit si
skutecne jen to, co potrebujete.

Zbytek jsou myty, protoze i "optimalizace" pro dany CPU je (zejmena u
techto historickych kousku) prakticky nulova (diky vlastnostem GCC).

A pokud tomu neverite, zkuste si to zmerit (a u mereni nezapomente, ze
musite srovnavat srovnatelne) a zapomente na nevyznamne rozdily v
jednotkach procent.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz