Linux pro server

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Neděle Leden 30 23:00:14 CET 2005

On Sun, Jan 30, 2005 at 10:24:22PM +0100, Jan Houstek wrote:
> Osobne jsem zkousel obe moznosti, tj. normalni instalaci a nasledne
> povypinani ci deinstalaci nejruznejsich nesmyslu, i miniinstalaci popsanou
> vyse, oboji zabralo priblizne stejne mnozstvi casu a sil.
Ja som tiez skusal obe (len uz neviem ci som pouzival yum alebo manualne rpm
alebo poldek), ale prisiel som na to, ze s Trustixom je to jednoduchsie :-).

A v pripade routrov/firewallov som prisiel na to, ze jednoduchsie je urobit si
vlastnu distribuciu, ktoru mam nainstalovanu a nakonfigurovanu za max. pol
hodiny (do hodiny cez telefon) :-). A kedze ma striktne oddeleny system a
konfiguraciu, mozem si predinstalovat systemy na rozne pamatove moduly ako
napr. USB sticky alebo DoC a konfiguraciu dorobit sposobom just-in-time.

Vzdy ide o to, najst optimalne riesenie. Ja spravujem relativne dost
nesuvisiachich pocitacov, tak si pre kazde typicke nasadenie vyberam to, co
nan mam najviac odladene, na server Trustix, na router Route Hat, desktopy
vlastne nerobim tak tam si vyberiem aj podla nalady :-).

> -- Honza Houstek
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
     The three Rs of Microsoft support: Retry, Reboot, Reinstall.