USB PCI radic ve starsim pocitaci

Petr Šobáň soban na soban.cz
Pátek Červenec 1 00:43:06 CEST 2005

Borek Lupomesky napsal(a):
> [...]

Uplně normálně :-) taky jsem cpal sítovku do PCI v2.0 a ta sítovka
vyžadovala PCI v2.1

Prostě byla normálně vidět, i šla nakonfigurovat ovšem nepřenesla ani bajt,
takže jsem musel koupit starou 10M sítovku která byla pro PCI v 2.0

|    ICQ    179223500                    |

Nemá myšlenky, ale prosazuje je tvrdě.
		-- Laub