Kancelar poslance Zieleniece na Linuxu

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Sobota Červenec 9 18:44:52 CEST 2005

Matus UHLAR - fantomas wrote:

> a co tak poslat naspat mail ze si prosite dokument vo verzii pre Office
> XP?
Chtel jste napsat ve verzi pro OOo, ze? Jenze vy zadate, vy potrebujete ten
dokument. Ne ten, co vam ho poslal. Takze pokud treba zadate o nejakou
dotaci, dostanete pokyny ve Wordu. Kdyz to neumite otevrit, nebo doplnit
udaje a vratit ve stejnem formatu, odesilatele (urednika) to nezajima. Vy
prece chcete tu dotaci, ze?

> Myslim ze prave europska komisia by mala trvat na pouzivani otvorenych
> formatov. Nakoniec to bola ona kto pokutoval M$ za jeho monopolisticke
> praktiky
V tom s vami souhlasim. Ale uz nabidnul RedHat nebo Novell nekomu z Komise
stejny nebo vyssi uplatek, jako MS? :-)

> Imho je ovela vhodnejsie prirovnanie ku soferom na cestach. Ak chce
> niekto riadit auto, musi mat soferak, a vyhovorka typu "ja sa nechcem
> nic ucit, ja si chcem len sadnut a ist" nikomu nepomoze, pretoze na
> cestach (rovnako ako na internete) ovplyvnujete kopu dalsich ludi.
> Alebo budeme vsetci chodit v obrnenych transporteroch?
Kdyz soferi, tak soferi ;-)
Ja, kdyz mi neco blbne v elektrice na aute, tak si to radsi opravim sam.
Jsem vystudovany elektrikar a ackoliv nemam specializaci na auta, vim toho o
elektrice ve voze mnohem vic, nez jakykoliv autoelektrikar. Takze si to
opravim lepe a rychleji a levneji.
A s temi obrnenymi transportery - to neni blby napad. Zrovna ted bude Armada
CR nakupovat nove, tak asi nejake vyrazene OTcko koupim. Dnes totiz daji
ridicak kdejakemu trotlovi :-)
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz