Kancelar poslance Zieleniece na Linuxu

Zdenek Zikan xzikan na fi.muni.cz
Pondělí Červenec 11 08:50:13 CEST 2005

> Kdyz soferi, tak soferi ;-)
> Ja, kdyz mi neco blbne v elektrice na aute, tak si to radsi opravim sam.
> Jsem vystudovany elektrikar a ackoliv nemam specializaci na auta, vim toho o
> elektrice ve voze mnohem vic, nez jakykoliv autoelektrikar. Takze si to
> opravim lepe a rychleji a levneji.

No a? Samozřejmě, jsou lidi, kteří sice nemají daný obor (IT,
autoelektrikář) vystudovaný, ale orientují se v něm. Nevidím důvod, proč
by si pak nemohli spravovat svůj počítač / opravovat auto. Ale asi ne
všichni, že? Problém je v těch lidech, kteří si myslí, že když si
přečetli knížky Windows XP snadno a rychle a MS Word snadno a rychle,
tak jsou za vodo, všechno znají, všechno umí a nic je nemůže zaskočit.
Takoví uživatelé pak můžou být nebezpeční i svému okolí.

Zdeněk Zikán