afterstep a mplayer

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Čtvrtek Červenec 14 14:26:20 CEST 2005

On Thu, 14 Jul 2005 12:13:13 GMT, Vasek Stodulka <xvasek na gmail.com> wrote:

>  	To je dost divne, me fungoval MPlayer s afterstepem normalne.

	...tak me jeste napadlo drastictejsi reseni (a na oba problemy
zaroven :), a to vymena windowmanageru. Afterstep je sice hodne cool, sam
jsem ho dlouho pouzival, ale pak mi prislo, ze se wharf hodne roztahuje
a pak jsem potkal Waimeu a nakonfiguroval ji, aby vypadala jako afterstep.
Od te doby jsem na 100% spokojen se svym desktopem, kdyztak muzu poslat
nejaky skrinsot a konfiguraky.

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860