zalohovaci system - modularni system, ktery umi zalohovat nejenom soubory

Petr Balas petr-news na balas.cz
Pátek Červenec 29 01:22:51 CEST 2005

oldfrog wrote:

> Takze rdiff-backup vypada dosti zajimave.  Spojeni vyhod rsync mirroru a
> inkrementalnich
> zaloh je zadouci. Navic prvni verze zalohovanych souboru jsou ulozeny v
> puvodni podobe, takze
> je zde moznost nad nimi provadet bezne souborove operace a pripadne nad
> nimi spustil napriklad
> nejaky indexovaci stroj a pak v zalohach vyhledavat napriklad podle
> retezce, ktery ma soubor
> obsahovat. To by dalo vyuziti archivu novy rozmer a toto zrejme nelze s
> Baculou realizovat.

Kouknete se na http://www.dirvish.org/ pouzivam ho a je prima. A mate k
dispozici jako filesystem nejenom posledni podobu (stejne soubory z vice
snimku jsou nahardlinkovany). Ja zalohuji pouze soubory. Pre a post scripty
jsou mozne (aneb dump na DB) ale budete si je muset napsat sam.
Jo a vyhledavatko je soucasti dodavky (dirvish-locate).
Je mozne inteligentni promazavani zaloh aneb posledni tyden cely, posledni
mesic zalohy 1x tydne a posledni rok zalohy 1x mesicne.

--
Petr Balas - petr at balas dot cz