Rychlost spamassassinu

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Středa Červen 1 12:50:37 CEST 2005

On Wed, 1 Jun 2005 12:32:20 +0200 "Ing._Pavel_PaJaSoft_Janou=B9ek"
<PaJaSoft na FoNet.Cz> wrote:

> Ano, můžeme si za spam sami - několik řešení tu bylo nabídnuto -
>kolik jich je v praxi nasazeno?
Zase sa na to pozri z ekonomickej stranky. Ked ich administratori nenasadzuju,
znamena to, ze naklady sposobene SPAMom su mensie, alebo ich nesie niekto iny
(napriklad koncovi uzivatelia).

> Vždy jsem říkal, že je odpovědnost provozovatele mašiny, že mu ji
>někdo nabořil, je mi úplně šumafuk jak a kdo...
Pomohlo by, keby to trocha sledovali aj ISP, ale ako som uz hovoril, ide o
ekonomiku: zvysilo by im to naklady a chrani to tych druhych, takze to nerobia.

> No takový BFU ovšak maximálně vidí From - určitě víš, jak ho
>"zformátovat" tak, aby vizuálně takový BFU viděl žádanou informaci a ne
>reálnou adresu odkud to došlo, včetně korektního SPF.
Nie, skutocne to neviem, asi tym, ze nepouzivam produkty istej dominantnej
firmy. Ked to tak nejaky MUA robi, tak je riadne dementny. S tym vsak nic
nenarobime :-(.

S pozdravom,
Peter