autorun CD

Martin Kraus martin.kraus na infonet.cz
Pátek Červen 3 10:12:13 CEST 2005

ja na to jednou chvliku koukal. nakonec jsem se na to vybod, ale co jsem
pochopil, tak bootovaci image podle standardu (eltorio ci jak se tomu nadava)
je proste bootovaci disketa, ktera natahne ovladac cd a dale si bootuje. takze
biosy se moc nemuseli upravovat. ale to je jen ma hypoteza.
co se tyce dostupnosti, kdyz muzete pomoci cdrecordu nahrat bootovaci cd, tak
ho snad muzete i cist. alespon tak bych to pochopil. proste z
/dev/{cdrom,hdc,sda,*} nactete prvni sektory. nemyslim ze by to na linuxu bylo
nejak omezeno.
mk