firefox ignoruje meta content-type charset

Dracula007 dracula007 na atlas.cz
Středa Červen 15 23:31:29 CEST 2005

Dle mych zkusenosti je to tak ze browser se

1) nejdrive podiva do HTTP hlavicek - pokud tady nenajde info o
   kodovani tak GOTO 2

2) podiva se do dokumentu, kde to muze byt v zasade na dvou mistech
   (<?xml encoding="..." ?> a <meta ...>)., pokud ani tady nic nenajde
   tak GOTO 3

3) autodetekce

Tu (1) by melo jit zmenit pres header('') tusim ze by to melo byt

header('Content-Type: text/html; charset=ISO-8859-2');

kdyztak viz. RFC

http://www.w3.org/Protocols/rfc2616/rfc2616-sec14.html

V Apache je to AddDefaultCharset, a osobne to vypinam pokud to jde
(tj. pokud maji vsechny stranky svoje kodovani nastavene).

t.v.