vi:) ok, uz je to OT

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Pátek Červen 17 12:17:53 CEST 2005

On Fri, 17 Jun 2005 11:47:41 +0200 Martin Kraus <martin.kraus na infonet.cz> wrote:

>nedostatek znalosti je zakladnim problemem tohoto sveta, a nemluvim pouze o
>znalostech
>nabyvanych studiem na univerzitach. clovek proste musi "optimalizovat"(jak ja
>to slovo nemam rad) v situaci krajni neznalosti.
Optimalizovat nemusi znamenat, ze 100% jedno a 0% druhe (v pripade isteho
dominantneho operacneho systemu som vsak ochotny urobit vynimku :-)). Je to
samozrejme dane externymi pozdadavkami. Ja som jednoducho zbadal, ze od istej
miery znalosti mozes dany problem vyriesit v principe viacerymi toolmi, ale
niektore su lepsie na hento a niektore na tamto. Ked to vies, a mas dobry odhad,
investicie do skusenosti maju za nasledok znizenie nakladov v praxi.

>snazit se to prekonat je
>nakladne a v konecnem dusledku stejne nemozne, z duvodu stale meniciho se
>prostredi, ktere chceme poznat.
Je to mozno nakladne, musis to dat ale do vztahu s usetrenymi nakladmi v
buducnosti.

>je pak otazkou, ja moc zdroju chce clovek venovat uceni se a procvicovani
>ovladani dvou nastroju, ktere delaji to same s nepatrnymi rozdili.
Ked je takato situacia, tak mas pravdu. Niekedy vsak ten rozdiel moze byt
podstatny.

>mk
S pozdravom,
Peter