Bergmanovo Mlceni a titulky?

maaca maaca na mailshack.com
Úterý Červen 21 22:11:48 CEST 2005

Z Levnejch knih mam mam 7. pecet a Fanny a Alexander. Ty DVD sou udelany
nejak zvlastne. Povedlo se mi je prehat v xine -- Zacne to reklamou na
levny knihy a pak je tam jedna kapitola, na kterej si ogle rozbije hubu,
mplayer ji preskoci a xine ukaze menu, ve kterym se daj zapnout tirulky.
Vim, ze se mi nejak povedlo rozchodit titulky (u 7. peceti) i v mplayeru,
ale uz si nevzpominam jak. V xine to vypadalo nak lip, tak sem u nej
zustal.

--
           peace