OT: soft patenty - vzorovy dopis

Jan Kovář Jan-Kovar na meggle.cz
Úterý Červen 28 14:07:10 CEST 2005

> no ja spis referoval k tomu, ze pro kazdeho je hranice
> chudoby neco jineho.
> to, co rika ministerstvo prace a socialnich veci je jedna
> vec, ovsem zadnou "chudobu" to nedefinuje. je to velmi hezky
> termin, stejne jako "verejny zajem", ktery spojuje
> vykonstruovanou vymyslenou definici s terminem, ktery lide
> obecne chapou, ktery vsak ve skutecnosti nic konkretniho neznamena.
> to co ja nazyvam chudobou a to jak to definuje mpsv je dost
> rozdilne. dulezite je, ze to, co se obecne nazyva "hranici
> chudoby" je ve skutecnosti  "prijmova hranice definovana
> [...]

Nejste nahodou pravnik?
Ja jen, ze Vase argumentace zni podobne nechutne, jako kdyz slysi clovek mluvit pravnika, ktery se vykrucuje z neceho jasneho. Vsichni vidi, ze papir je bily, ale pravnik bude tvrdit, ze zalezi na tom, jak definujeme bilou barvu, ze to taky muze byt hodne svetly odstin sede. :-(

TNX