DNS providera a klienti vnitrni site

Michal Novak m.novak na prodiliste.cz
Čtvrtek Červen 30 11:25:06 CEST 2005

aldrtik wrote:

> Tak tady nevim co myslite - protoze neznam ISP hantyrku/technologie.

ISP vam prideli nekolik IP adres nasledujicich po sobe = rozsah.
Jednoduse mu reknete ze mate vice pocitacu a pozadate jej, zda by nebylo
mozne je vsechny pripojit primo. Rychlost linky budou samozrejme sdilet

> Slo mi o nejblizsi DNS, jehoz adresu stejne momentalne neznam.
>
> Ales

Bezne si kazdy ISP provozuje DNS a nemel by byt problem ho najit, v
lepsim pripade na dotaz, v horsim scanem na port dns.