OT: Hospodarska soutez -- Happy Foto

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Úterý Březen 1 14:28:41 CET 2005

On Tue, 1 Mar 2005, Josef Polách wrote:

> Zdravím všechny a právníky zvláště:)
>
> Může jednání společnosti Happy Foto být posuzováno jako
> porušení pravidel hospodářské soutěže (a patřičného zákona)?
>
> Problém: Zmíněná společnost nabízí (mj.) zpracování
> digitálních fotografií. Pro přípravu snímků nabízí na svých
> stránkách http://www.happy-foto.cz program HF-Asistent. Ten
> funguje jen pod operačními systémy Windows.
>
> Firma uvádí, že zakázky připravené a zaslané pomocí toho
> programu budou mít slevu 199 Kč. Zvýhodňuje tedy uživatele
> systémů Windows, protože na jiných OS ten program nefunguje.

> [...]

Spise bych rekl, ze pouzitim HF-Asistent sleduje dana firma to, ze

a) mozna ten programek pripravi fotky lepe nez jine programky
   a tim usnadni praci fotolabu

b) chteji, aby si na ten programek zvyklo hafo lidi a pak
   daji za penize "lepsi" verzi

c) chteji, aby ten programek proste nekdo pouzival

Vubec si nemyslim, ze tuto firmu sponzoruje MS a uz vubec si nemyslim, ze
by to firma HF delal, protoze ma rada MS.

Obavam se, ze jste se stal objeti "linuxovych" maseru. Doporucuji zanechat
IT na nejakou vhodnou dobu a najit si napr. nejakou peknou divku a myslet
chvili na jine hovadiny.

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...