modprobe.conf

IkaR ikaruus na centrum.cz
Sobota Březen 5 19:48:17 CET 2005

IkaR napsal(a):
> Muze mi nekdo prosim rict k cemu je tenhel soubor /etc/modprobe.conf ...
> ja jsem dlouhou dobu zil v tom ze pres tenhle soubor se natahnou moduly
> jadra do pameti a je mozne v nich definovat i paramatry pokud je nejaky
> modul ma, ale posledni verze FC3 me zacina pomalu, ale jiste vyvadet z
> tohohle omylu a vypada to ze jsem celou tu dobu zil v blahe nevedomosti
> a myslel jsem si buh vi jake bludy.
> Protoze ad delam co delam v /etc/modprobe.conf tak si system natahne
> modylu jak se mu zrovna chce, napr. jsem v /etc/modprobe.conf zakazal
> vsechny moduly a prece si je system natah.

> [...]

takze jsem vsechno nacpal do /etc/rc.local a pokud jsem to dobre
pochopil tak z /etc/modprobe.conf si pri nahravani bere pouze ty
nastaveni jako je alias, options atd. ale samotne natazeni resim pres
uvedeny rc script.
Nevim jestli je to korektni zpusob natazeni, ale me zatim funguje  a to
je pro me hlavni.

IkaR