OT: Re: detach X session

Zdik Kudrle xkudrle na fi.muni.cz
Sobota Březen 5 19:58:21 CET 2005

> Pouzivate velkou barevnou hloubku, velke rozliseni, vase karta neumi
> akceleraci nebo na to nemate ovladac nebo mate velmi hloupy window
> manager (i kdyz mozna barevny).
Ale no tak, tak blby zase nejsem:

Ten popisovany problem s focusem jsem testoval na FVWM2 a na
WindowMakerovi. Na obojim se projevuje stejne na 10kach masin, na kterych
mi bezi Linux. Vsude, kde to jde mam akcelerovanou grafiku a i kdyby ne,
zesvetleni jednoho ramecku (par pixliku) mi neprijde jako tak CPU narocna
cinnost, jak se jevi dle statistik jevi. Je to IMHO krpa nekde v X serveru
ci jeho spatny navrh.

--ZK

 comp: Penguin.PHP.SQL                  mailto:xkudrle na fi.muni.cz
 misc: music.philo.1984			  http://www.fi.muni.cz/~xkudrle
----------[ The Spice extends life, the Spice expands consciousness ]----