Windows Update v siti bez Windows serveru

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Čtvrtek Březen 17 19:03:01 CET 2005

Milan Keršláger wrote:

> Jednak je potreba upravit instalacni CD tak, aby obsahovalo posledni SP.
> CD nakopirujete na HDD, SP pomoci specialni volby nainstalujete do
> adresare s instalaci, vypreparujete boot sektor z puvodniho CD a
> vypalite si nove (bootovaci). Jde to udelat s W2000, XP i W2003.

Rika se tomu slipstreamed cd a navody, jak to udelat,
se daji vygooglovat.

> Nicmene lepsi je se udelat pomoci Norton Ghosta nebo Linuxoveho
> Partimage (http://www.partimage.org) kompletni zalohu nainstalovaneho
> vzoroveho systemu (po aktualizaci, s MS Office atd).

Tady narazite u programu, ktere si behem instalace vygeneruji
unikatni ID info kvuli licencim. Napr. AVG 7.0 nebo nektere
cad programy.

Nekde jsem videl (ale nezkousel) radky pro squid.conf:
refresh_pattern windowsupdate.com/.*\.(cab|exe) 4320 100% 43200 \
reload-into-ims
refresh_pattern download.microsoft.com/.*\.(cab|exe) 4320 100% 43200 \
reload-into-ims

pk